Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

all.

2011.02.23. 10:55

szerző: lindcy

Csalodas. Minden nap valakiben. Azt hittem, Vikivel valoban sokaig fog ez tartani.. De vannak dolgok amik zavarjak, es az ebbol fakado kis vitak pedig engem zavarnak. Volt, hogy kerult egy ideig. Utana en is ot. Most pedig mar egyaltalan nem keressuk egymast. : ( Bant a dolog, de.. Annyiszor porbaltam mar megbeszelni vele - feleslegesen. Mindegy, ezt nem itt akarom kitargyalni, mert iszonyat nagy tahosag lenne. Hianyzik..

Van egy par kilencedikes tag, akiket nagyon megszerettem. Kriszti, Dalma, Funcsi.. Furcsa, hogy mennyivel oszintebbek vagyunk fiatalabb korunkban, es mennyit valtozik ez negativ iranyba az evek mulasaval. :/ 

Ittvan meg Mate.. Hm. Szeretem. :) azthiszem, elertem nala, amit akartam. :$ LL Elegge orulok am neki. Maradhatna igy..

BettiLejla, ez csunyan 'hangzik' , de bennetek talaltam egy Rekat. Meghallgattok, nem iteltek el semmiert, mindig azt tartjatok hibasnak, aki fajdalmat okoz nekem, meg akkor is, ha en vagyok hibas. Emellett oszintek is vagytok, es velemenyt is tudtok alkotni, erdekel titeket, mi van velem, nem csak magatokrol pofaztok folyamatosan, de a sajat eletetek sem tabu szamomra. Kolcsonos bizalom - segitsegnyujtas; EZ kell nekem. Koszonom. (: <3

[...] Jovohet penteken Sagvari bal. Eletem elso balja. Ugy terveztem, fiuval fogok elmenni. Valakivel, aki tetszik nekem, es ez kolcsonos is. Nem kell feltetlenul jarnunk, csak.. Elhiv, elmegyunk, az este nagyobb reszet egyutt toltjuk - az az este az oszintesege, kizarva minden bajt, stbstb. De hat ez nem igy alakult. Az egyetlen fiu, akivel szivesen mentem volna.. Valoszinuleg mas lanyt visz balba. :)(Y) Ez az en formam. Evente egyszer erdekel valaki ugy igazan, es pont neki nemkellek. Mast persze megkaphatnek tok egyszeruen, csak azt az egyet nem. Na mindegy, Leila kisasszony visz igy a balba. :$ Mivel sehol nincs olyan ruha, amilyen nekem kell, kerestem neten kepet, es megvarratom. Szerintem elegge hasonlitani fog, de nem akarom elkiabalni.. :) Az biztos, hogy szamomra alomruha. Remelem minden zsir lesz. 

Nos ennyi tortent mostanaban.:) Szerintem balig nem is fogok mar irni.

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr212683120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása