Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

noisenightlife-tragedia.

2011.01.16. 18:29

szerző: lindcy

 Ahogy a mai nap szokas szerint nezelodtem facebook-on sorra lattam, hogy gyujtsunk gyertyat ilyeno-olyan halottakert. Eloszor arra gondoltam, biztosan egy ujabb baromsag, szokasos kis spam, meg hasonlok. Aztan, egyik baratnomnel is lattam mar ilyesmire utalo kommenteket, es elkezdtem erdeklodni. Szep lassan kezdtem rajonni, ez most valosag, raadasul hazank kozpontjaban, Budapesten. Egybol apahoz fordultam, o mindig tud mindenrol. Gondoltam megkerdezem, mit tud errol. Csak annyit tudott, hogy valami szorakozohelyen kitort a panik, es 3 lanyt halalratapostak.. Nem tudni, miert. Ezek utan osztalytarsam, egyben baratnom, irt facebookon egy levelet, hogy mit tudok az egyik elhunytrol, hisz ismerosom az oldalon. Meglepodtem, utananeztem; valoban szerepelt az ismeroslistamon. Gyonyoru lany. Megneztem az uzenofalat, es azt lattam, 10 percenkent tucatnyi ' nyugodj bekeben '  erkezik. Szornyu volt latni a baratnoje adatlapjan, aki szinten meghalt, hogy alig 2 honappal volt tolem fiatalabb. Borzalmas belegondolni, hogy en is vagyok neha ilyen oriasi bulikba, de itt a kornyeken nincs ilyesmire lehetoseg. Arra meg nincs ' hatter ' , hogya felszaladjak Pestre. Nem is a penz, hanem az, hogy kivel, mikor, hova. Nem vagyok valami jarttas arrafele, meg kulonben sem tolthetem az ejszakat egyedul odakint.

Utananeztem neten, vajon mit tudni az ugyrol, meg akkor is, ha csak pletyka. Na, a kurucinfo erre tokeletes hely volt, megtalaltam, ami erdekelt. Mar ment is a keselos tema, de meg nem biztos kezbol. Azt allitottak, bent nehany ciganynak nemtetszett a nagy tomeg, es igy akartak kicsit ' szabadulni '  toluk. Idezem: 

Mocskos cigányok is voltak, akik sehogy nem jutottak előrébb, ezért akartak jó európai szokásuk szerint késsel utat "csinálni".

Vegulis, egy ilyen partiba nem jozanon indul az ember, elofordulhat az agresszivitas, foleg, ha alapbol a verunkben van..

Kesobb, az elobb levelet iro baratnom kuldott nekem egy linket, melyben eleg vilagosan le van irva minden, ami ott tortenhetett. Persze, bakik itt is elofordulhatnak, de alabb a kommentek, beszelgetesek ennek nem sok helyt hagynak. Ime nehany kommentar:

mennyek tanuskodni mert láttam a szúrt sebet?????? arról mit tanuskodjak .... azt őkis látták te okos... csak felaakrtam mindenkit világosítani hogy igenis történt késelés ....bár nemértem miért mondják hogy nem ....nemhiszem hogy egy törött műanyagpohárral meglehet valakit vágni akin legalább 10 centis nyilt seb volt ..

Igaza van. Nem hiszem, hogy szepiteni kellene az ugyet. Foleg igy:

AFeci (nincs) üzenete:
* hello
Chrysto üzenete:
* csáó
AFeci (nincs) üzenete:
* hallottál a tegnapiról nem?
Chrysto üzenete:
* persze
AFeci (nincs) üzenete:
* két lány, akivel mentem
* éppen ott álltak, amikor az egyik lányt leszúrták
Chrysto üzenete:
* szóval akkor igaz a késelős sztori?
AFeci (nincs) üzenete:
* igen
* a ruhatárhoz ment pár cigó és tolakodott
* aztán valaki szóltak nekik és szóváltás volt
* erre elkezdtek ordibálni mindent
* aztán azt kiabálta az egyik, hogy meghalsz meghalsz
* és csönd lett 
Chrysto üzenete:
* az igen
* gyönyörű
* ezt te is megerősítheted?
AFeci (nincs) üzenete:
* aztán az ismerősöm melletti csajszi összesesett és elkezdett vérezni mint az állat
* és próbálták élesztgetni
* a cigányok menekültek
* a tömeg meg bevadult mert nem tudták megtámadnak-e másokat is
Chrysto üzenete:
* gondoltam
AFeci (nincs) üzenete:
* és elkezdték egymást letaposni
Chrysto üzenete:
* h ez volt..
AFeci (nincs) üzenete:
* persze, hogy ez volt
* a lányok, akikkel mentem éppencsak megúszták
* mert vagy 10 percig a tömeg alatt feküdtek
Chrysto üzenete:
* de te is szemtanú voltál?
AFeci (nincs) üzenete:
* tele voltak sebekkel minden
Chrysto üzenete:
* vagy csak hallottad?
AFeci (nincs) üzenete:
* nem én egy emelettel feljebb voltam
* a kiabálást meg mindent hallottam
* de gyanítom, hogy a lány aki még életében nem hazudott nekem
* nem most fogja kitalálni azt, hogy késeltek
* ráadásul ő is látta azt, hogy késsel a kezükben menekülnek ki a cigók
Chrysto üzenete:
* világos
AFeci (nincs) üzenete:
* sőt kurvasokan látták
* láttam egy csajszit, akit vittek hordágyon
Chrysto üzenete:
* már megy a mosdatás a liberális médiában
AFeci (nincs) üzenete:
* tiszta vér volt és szúrt seb
Chrysto üzenete:
* csak a szokásos!
AFeci (nincs) üzenete:
* basszus láttad volna mi volt ott
* a két lány még egy órával később is ott remegett meg minden
* a kabátokat persze nem adták ki
* szerencsére volt ott a lépcső alján pár srác
* aki elkezdte kimenteni azokat, akik a földre estek
* de durva, mert mesélt a csajszi, hogy egy csávó ott feküdt a lépcsőn és hallotta, hogy többször is eltört a lába meg ordít 
* nagy kiabálás volt
Chrysto üzenete:
* úristen
* nem bánod, ha ez a beszélgetés nyílvánosságra jut?
* szeretném, ha egy újabb bizonyítékként szolgálna..
AFeci (nincs) üzenete:
* mond el mindenkinek nyugodtan, hogy mi történt persze
* ha lehet nevet ne említsél a lányok miatt
* mert a szüleik nem tudtak arról, hogy mennek
Chrysto üzenete:
* nevet amúgy sem tudok.. 
* ezt viszont elküldöm kurucra is többek közt..
AFeci (nincs) üzenete:
* azt például hallottad-e, hogy valakik visszakartak menni a kabátokért karszalaggal meg ruhatári bilétával
* és a biztonsági őrök nem akarták beengedni őket
Chrysto üzenete:
* persze
AFeci (nincs) üzenete:
* aztán ők erősködtek, hogy nem akarnak pólóban megfagyni és ott verték a gyereket agyba-főbe
* beszéltem sráccal, aki látta és mondta, hogy kb. senki nem mert odamenni leállítani őket, mert nagydarab tahó gecyk voltak

Hova kell ennel jobb bizonyitek emberek? Attol, hogy a rendorok meg a media probal nem tul nagy botranyt csinalni ebbol ido elott, azert meg sacper infokat elmondhatnanak.. 

 

 

- köszönöm, hogy majdnem meghaltam és minden cuccom elveszett

 

- ezek szerint te ott voltál. most akkor volt késelés? mert sok az elleninformáció!?

- mellettem halt meg az egyik lány. volt.

 

 

"az indította el a tömeget a ruhatártól, h 6 cigány megkéselt valakit aztán a már amúgy is iszonyatosan nyomorgó tömeget lelökték a lépcsőkön. mint a dominó, úgy dőltünk le. ember ember hátán, alattam 5-en feküdtek. azt hittem, hogy meghalok.:'(

 


most tudtam meg, hogy az a három lány, akik mellettem álltak, és később kint élesztették őket újra, mind3-an meghaltak...:'("

 

 

"ROHADT FEHÉREK, HÁROMMAL KEVESEBB (LEGALÁBB!!!!)

 

CIGÁNY HATALOM"

Nos, errol ennyit. Meg mi vagyunk az elvetemult szarhazi nepseg, mert hagytuk h megoljenek kozulunk 3 artatlan lanyt... : ) Tovabb kerestem, es talaltam egy blogot is, amelyben egy olyan fiu ir, aki ott volt. Tudom, o maga sem szerette volna ezt nyilvanossagra hozni, de megtette, igy semmi jogi kovetkezmenye nem lehet annak, hogy en is kozzeteszem. Megjegyzem, remelem nem fog emiatt orrolni ram, en csak osszesiteni szeretnem a tortenteket kivulallokent, hisz nagyon megerintett az ugy, tovabba, az o irasa elegge osszehangolt, ertheto, logikus, kovetheto. Innen is csak nehany aprosag:

Az ajtónál 200 méter hosszú sor állt, a bejárat előtti 30 méteres sávban pedig összetömörült sok ember, akik egymást lökdösték befelé. 15 biztonsági őr alig bírt el a tömeggel. 

Ne menjünk bele, hogy a médiában miért próbálják velünk megetetni a hülyeségeket, de annyian látták az esetet, hogy ki lehet jelenteni a szurkálás tényét. A pontos indok egyelőre nem ismert, állítólag az elkövető nehezményezte, hogy lassan halad a tömeg felfelé és így nyilvánította ki nemtetszését.

nem halt meg 15 ember, nincs több száz sérült, és nem dobtak ki senkit a 3. emeletről. 

Tehat ez az, ami tegnap este valoban tortent a West Balkan-nal. Tragikus, nincs hozza kozom, hisz nem ismertem senkit sem. Megis melyen erintett az ugy, hisz hozzam hasonlo koru fiatalok voltak ott, serultek meg, es eltek at azt, hogy szemuk elott haltak meg tarsaik. Oket sajnalom valojaban a legjobban, hisz idobe fog telni, mig fel tudjak majd dolgozni az egeszet. Tovabba a hely, ahol buliztak mar illegalisan tartotta a bulit, hisz nem sokkal elotte zarattak be. Ebbol is botrany lesz.. De meg mekkora!

 

A teljes cikket, es a srac blogjat videokkal egyutt ezen helyeken erhetitek el:

http://barikad.hu/t%C3%B6r%C3%B6lt_kommentek_szombati_trag%C3%A9di%C3%A1r%C3%B3l_bark%C3%A1d_felh%C3%ADv%C3%A1s-20110116

 

http://wobe.posterous.com/noise-nightlife-mi-tortent

 

† R.I.P. †

 

 Ujabb informaciokat folyamatosan csatolok majd a bejegyzeshez... Kovesd figyelemmel!

 


 

A hatóságok megpróbálják félre vezetni az embereket, az igazság az , hogy a három lánnyal a pánik kitörése előtt már történt valami, mivel a tömeg, kézról kézre adva megpróbáltál kijuttatni az ekkor már eszméletlen lányokat. Ezek után a szervezők felkapcsolátk a lámpákat, a zene megállt és elkezdék kiterelni az embereket, ekkor tört ki a hisztériás tömegpánik. Embereket tapostak , és nyomtak össze, a lépcsőkön egymásra dőltek az emberek. A több ezres tömeg kabát nélkül fagyoskodott kint és próbálták megtudni, hogy kivel mi történt.

Ime, egy video a buli foszervezojerol:

http://mandiner.hu/cikk/20110116_interju_a_noise_night_life_szervezojevel

 

Feljebb volt egy kis idezetem, mi szerint az egyik cigany szerint nagyon helyes, hogy meghaltak kozulunk harman. A napiszar ezt a temat sem hagyta annyiba.. :

http://www.napiszar.com/kepek/2011/01/16/facebook-durva-raj-uzi/

Tovabba olvasgatom a facebookot, neveket nem szeretnek irni, de ilyesmit talalok:

 

  • x: tuti volt késelés?
    kik látták?
     
  • y: tuti volt! haverom haverja és felkiáltottak h lekéseltek egy lányt és erre a bizti őr ordibált h mentőt a zene elhallkult és pánik tört ki.

 

Facebook-os beszámoló :

2 banda egy kissebségi és egy fehér banda egymásnak ugrott, ment a késelés majd a guardok szétválasztották őket, a kissebségiek lementek hasba szúrtak egy ...csajt aztán lerúgták a lépcsőn ahol érthetőmódon bepánikoltak az emberek majd pár ember elkezdte orditani, hogy késelés ezért mindenki megindult -> befejezték a kiscsaj életét. a rendőrök tervezik gondolom elhallgattatni a dolgokat, de Mi akik ott voltunk tudjuk az igazságot. késelés ÉS taposás is volt

 

NEM CSAK MAGYARORSZAGON!

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-12201916

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr432588413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fpyte 2011.01.30. 16:52:55

"ROHADT FEHÉREK, HÁROMMAL KEVESEBB (LEGALÁBB!!!!)
CIGÁNY HATALOM"

Ezeket te biztos forrásból tudod?

Katzeryn 2011.05.03. 13:53:29

Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tudok egy blogot, ahol le vannak írva dolgok, majd belinkelem ha nem felejtem el XD
süti beállítások módosítása