Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

winter.

2010.12.11. 23:23

szerző: lindcy

 Nos igen, nem nagyon irok mar blogot, mivel leirtam par bejegyzessel elobb, hogy nincs mirol. Pontosabban lenne, csak nem annyira erdekes, hogy nekikezdjek. Csak most kezdem ugy erezni, hogy... hu na kezdjuk az elejen. Tehat eloszor is a fejembe vettem hogy megtanulok jegkorizni.minden hetvegen elmegyunk paran, allando 'partnerek' Lacika, Manu, David, Zsoltika + neha Donatbaratom, Cicc, imike, masikDavid..namindegy. Egy jopar ismeros. :) Hm hat nem nagyon tudom igy osszeszedni a gondolataimat most.. Probalom tomoren leirni, miktortentek mostanaban.. Denikevel asszem sikerult kibekulnom, Lacit nagyon megszerettem..hmm.. Rekaval mostanaban..semmisincs.:S Alig beszelunk. 2 het alatt vagy 3-4 orat toltunk egyutt, es igy ez minden. :/ Nem orulok ennek, de igy alakult. 

Aztan van meg valaki, akit nagyon megkedveltem az elmult idoben. Nem szeretnem megnevezni. Mielott barki arra gondolna, hogy na megint micsoda szerelem fog bennem fellobbanni.. Hat inkabb baratsag. Jo, persze, szep, helyes, ari stb.. De..NA ebbe nemmegyek bele ha nem baj. Tehat a lenyeg az, hogy imadom. Kezd hianyozni, ha nem beszelunk, ha meglatom szinte felvillanyozodom. Soha senkinek nem meselhetek rola, mivel felesleges. En probalok mindig belegondolni masok helyzetebe, hogy megerthessem a boldogsaguk, banatuk. Nem kell, hogy velem sirjon es nevessen mindenki, csak elegge idegesito erzes, hogy barkinek ha elmeselnem, tudom, hogy nem ertene meg senki, miert jelent ez nekem annyira sokat. Pedig nagyon fontos. A srac is kezd azza valni. Ahogyan a velemenye is. Egyre tobbet adok ra igy magamban. Ahogy masokrol beszel.. Hogy kirol mirol mit gondol.. Hogyis mondjam.. Nagyon felek, hogy rolam is van ilyen rosszabb velemenye is, amit nekem nem mutat. Es nem akarom, hogy a hatam mogott barkinek barmi rosszat mondjon rolam.. Egyaltalan hogy rosszat gondoljon rolam, igy mar kezdem visszabb fogni magam miatta. Pedig tudom hogy nem kell.. Na mindegy.

Igazabol rengeteg uj ember van az eletemben, akiket megkedveltem. Nagyreszt sagvarisok. Es.. Sajnos uj baratok jonnek, regiek mennek. Nem tudom oket megtartani. Rekat se.. Azthittem, attol, hogy sulitvaltok, es 2-3 oraval kevesebb idom lesz a kis maganeletemre.. meg minden marad a regiben. De nem... Sajnos nem, es neki sincs egy csepp ideje sem, hisz rengeteget tanul, a baratjaval van satobbi.

Egyebkent minden rendben van most. Hmm.. A fiukrol letettem hosszu idore. Marmint, nem akarok kapcsolatot semmikeppen. Ennek is van koze egyresz ahhoz a megkedvelt fiuhoz. A velemenye miatt. Tovabba, meguntam hogy mindig minden maskepp alakul, mint varom. Es besokalltam.:) Tehat igy ennyi mostanaban.:)

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr502510039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása