Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

school.

2010.11.19. 15:27

szerző: lindcy

 A cim magaban rejt mindent. A sulirol szeretnek most irni egy kicsit. Az igazsag az, hogy nagyon megszerettem. Semmi kivetnivalo nincs benne (egyenlore). Azt hiszem, ez igy is fog maradni. Az egyetlen 'rossz' ami lehet benne, az az, ami minden iskolaban: tanulni kell. Nah de ez a legkevesebb. Az emberek jok. A tanarok mint emberek, jok, az meg hogy hogyan tanitanak.. Nos ki vagyok en, hogy felulbiraljam oket? Van akinek tetszik a modszere es van akiet utalom. Dee ez sem valtoztat azon a velemenyemen, hogy jol dontottem, amikor iskolat valtottam. Az osztaly... Alakul, alakul.. Szep lassan megszokom. Eskuszom, mindkozul oket a legnehezebb megszoknom. Akikkel csak talalkozom nap mint nap, koszonoviszont, joviszony satobbi, az olyan egyszeru.. Na de egy 2 ev alatt osszeszokott osztalyba beilleszkedni ugy, hogy mindenkinek megfeleljek.. Az azert nem kis munka. Most peldaul sikerult egy osztalytarsammal felretennunk a nezetelteresunket ami kb 1 honapja tartott mar. Beszelunk neha, nem bunko velem es en se vele. Viszont egy masikrol kiderult, hogy nem tetszik neki a 'nyafi' stilusom. Igeeen, ez az elozo osztalyban is problemat jelentett. Ott legalabb Erika a szemembemondta, hogy Linda, ezt igy ne mert utalom. Tisztelem is az orokos oszintesegeert. Viszont.. Nem lanyok. Ez nem nyafisag. Amit ti igy neveztek, az csupan EN vagyok. Rengeteg dolog van, kisebbek nagyobbak, amik konnyen boldogga tudnak tenni. Egy kedves szo, egy figyelmes gesztus, egy mosoly, egy tekintet.. Barmi jol tud esni, es.. Hm hogy is mondhatnam.. Amit aranyosnak talalok, az aranyos reakciot valt ki belolem. Tehat olyankor fordul elo a nyafisag. De nem azert mert ilyen kis liba lennek.. Csak azt erzem, ami kijon. Epp ugy, mintha valami faraszt, vagy untat.. Arra faradtan, unottan reagalok, ez igy nyafogasnak tunhet masok szemeben, pedig eskuszom nem az. Aki nap mint nap velem van, tudhatja, hogy ez a fajta viselkedesem tenyleg csak akkor jon elo amikor szukseget erzem. Es nem iranyithatom. Egyszeruen jon, es kesz. Tudom, ha nem is szant szandekkal, ed ezzel valtoztatasra kenyszeritetek, mivel meg akarok felelni. Nekem sajnos sokat szamit masok rolam alkotott velemenye, es az, hogy mennyien es kik szeretnek. Szeretem, ha olyasvalaki taplal irantam pozitiv erzelmeket, akik belolem is hasonlot valtanak ki. Ha valakirol tudom, hogy nem kedvel, automatice meg akarok neki felelni. De ez most ennyi. Senki se akarjon megvaltoztatni akaratlanul se; nezzetek kicsit a dolgok moge, mielott hamis kepet rogzitetek rolam. Nem minden az, aminek latszik. En elfogadok mindenkit olyannak, amilyen. Ha valami nem tetszik benne, megprobalom megerteni, miert olyan, amilyen, probalom megszeretni.. Erdekes, szamomra senki sincs akit utalok, vagy utalat nelkul nem szeretem. Mindenkit szeretek, akit ismerek: valoszinuleg ezert ismertem meg oket; szimpatikusnak talaltam valamennyiuket. Bar.. Van, aki e teren hatalmas csalodast okozott, de persze pozitivan csalodtam benne. O pedig szinten egy osztalytarsam, Vikii. Rettentoen unszimpatikus volt eleinte, de mivel osztalytars, szukseget ereztem annak, hogy megkedveljem. Nos, ez olyan jol sikerult, hogy kb beleszerettem, Reka mellett a legjobb baratnomme valt. Es ez valami hihetetlenul sokat jelent nekem. Van meg 2 lany osztalyon belul; Manu es Betty. Ok azok harman, akikkel a mindennapjaim toltom suliban, akik mindig ugyanugy viszonyulnak hozzam, mint elozo alkalommal, akikhez barmikor fordulhatok barmivel, es rajuk is bizhatom a gondolataim. Lanyok, ezt ti is nyugodtan elmondhatjatok rolam. Bizhattok bennem, igerem nektek igyekszek sosem okozni csalodast. Koszonom, hogy adtatok egy eselyt nekem, foleg neked koszi, Viki, hisz tudom, Te sem nagyon kedveltel ev elejen, es ugy gondoltad, sosem leszunk ilyen jo 'barinok'. :'dd Koszonom azt is, hogy minden nap elmondod, mennyi szint viszek az eletedbe, hogy mennyire jo, hogy megismertel, hogy orokke emlekezni fogsz ram, es, hogy mennyire szeretsz. Oszinten remelem, nagyon sokaig fog meg boldogitani a baratsagod. :) <3

Nos visszaterve a megvaltoztatasra.. Reka dobbentett ra, hogy nem szabad hagynom. szeretnem bemasolni egy bejegyzeset, es mellekelni hozza a blogjat. Ritkan ir, akkor is csak keveset, de ha egyszer nekikezd.. Nekem mindig tetszik. Azt hiszem, korban nem pont hozzam valo, de eleg erett ahhoz, hogy orokke legjobb baratnok maradhassunk. Mar 11 eve. Szeretlek.:)


 

 

~ ®

 

 

 

 

Ki vagy te, hogy bíráld az életet, amit élek? Nem vagyok tökéletes. Nem is azért élek, hogy azzá váljak, de mielőtt mutogatni kezdenél, győződj meg róla, hogy a te kezeid tiszták!

Bob Marley

 

Haj-haj...Most minden van. Jó is és rossz is.Változom, nem tudom még, hogy jó vagy rossz irányba.Egy biztos, hogy úgy alakítom a dolgokat, hogy azok jók legyenek.
A rossz: a tanulmányi eredményem nem a legjobb és ezért hallgatom is anyától.
A jó: az egyértelműen Dávid.

Visszatérve anyához...mióta Petra Egerbe van azóta elég gyakran veszekedünk.Ő nem ért engem én pedig őt.Az a gond, hogy ő nem érti meg, hogy én nem Petra vagyok...ő teljesen más személyiség.Más mint én.Én pedig nem fogom engedni, hogy "Petrát csináljon" belőlem.Nem mintha Petrával gondok lenének, nem az , csak egyszerűen én más vagyok és szeretném ha elfogadnák.Nem vagyok olyan jó tanuló, nem vagyok olyan jó és igenis meg lesznek a véleményeim a dolgokról.Nem fogom hagyni, hogy eltiporjanak!

Tisztában vagyok a rossz tulajdonságaimnak és próbálok rajta változtatni.


Kiismerhetetlen,de megismerhető... határozottan határozatlan...szétszórt,de összetett... örökké változó.. változatlanul álmodozó...önmagát kereső... szabad,de ragaszkodó... zárkózott,de emberszerető... néha jó és néha rossz... nem hibátlan,de így "tökéletes"... "csak egy egyszerű lány ...se több,se kevesebb...    ~

 

link: http://rekaa.freeblog.hu/

 

xoxo.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr462459483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása