Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

changing again.

2010.11.16. 21:06

szerző: lindcy

 Ugy dontottem, ismet valtoznom kell. Fogalmam sincs milyennek kellene lennem, de nem ilyennek, ez mar biztos. Az elobb jottem haza Rekatol, akivel eleg sokat beszeltunk a fiukrol, hisz miota elkezdodott a suli, nincs idonk egymasra, nem tudunk egymasrol semmit, es ugy gondoltam eppen itt az ideje egy kis tarsalgasnak. Ahogy beszeltunk, kitertunk a problemainkra is; az overe is, az enyemre is. Oda lyukadtunk, hogy barmit is teszek, az sosem jo, es eredmenytelen. Eszembe jutott minden eddigi fiu az eletemben, akik melyebb nyomot hagytak bennem. Eloszor Gabi, Gefe, David, Akos, es meg paran akik azota voltak, bar nem jartam egyikukkel sem. ( Mondjuk Daviddal sem, de nem szamit. ) Radobbentem, sehogy sem jo. Aki megkap, annak azert nem kellek mar, aki pedig nem kaphat meg azonnal, az letesz rolam, nem bajlodik velem huzamosabb ideig. na EZ a baj. Ez az, ami zavar. Azt hiszem, ezentul sokkal tavolsagtartobbnak kellene lennem, az viszont nehezen fog menni, hisz ahogy ma Manu is mondta, nagyon kozvetlen vagyok mindenkivel, meg azzal is akit alig ismerek. Ez igy van. Nem szoktam tartozkodni, mindig megnyilok azonnal, persze csak bizonyos hatarokon belul. Ezert van az, hogy akadnak olyan fiuk, akik tul konnyu predanak tekintenek, es sajnos igazuk is van. Regen nagyon sokszor megszivtam, hogy hiaba tetszett valaki, nagyon megfoghatatlan voltam, es nemjott ossze. Persze evek mulva kiderult, hogy szeretett volna a baratom lenni, csak ugy erezte, nem erdekel es inkabb hagyta. Es persze annyit adok, amennyit mastol en is elvarok. En pedig elvarom, hogy ha valakinek tetszem, tudassa velem egyertelmuen. Ne legyen lusta udvarolni, ha tudja, hogy o sem kozonbos szamomra. Mivel tehat ezt en is elvarom, adok ugyanennyit, es aki bejon, azzal valamilyen uton modon tudatom is. Ahogy azt is, hogy akarok-e tole valamit, vagy csak siman tetszik, es ennyi. Es.. Hat ugy tunik, ez elegge hatastalan modszer, valtani kell. Viszont 2 problema: nem tudom mivel, hogyan, mivé. A masik pedig az, hogy nagyon felek attol, hogy mi lesz akkor, ha ez a tavolsagtartas olyan jol sikerul majd, hogy a kapcsolatokon kivul is ilyen lesze?! Marmint egy flortnelkuli ismerkedesnel, baratkozasnal sem leszek majd ilyen kozvetlen, mint most. Fogalmam sincs tehat, hogy mit tehetnek. Nem akarom, hogy barki kihasznaljon, akarmilyen cellal is.. Viszont attol is megijedtem, hogy mar regen nem tud erdekelni senki. Annyi fiu tetszik mindig.. Mindig volt valaki mellettem, akivel kavartam.. Most.. Nincs.. Mindig akadt olyan fiu, akivel szivesen osszejottem volna, de mar senki sem kepes ennyire megfogni. Talan Csabi az oka. Nem tudom, de teny, hogy miota Akossal szakitottunk, minden megvaltozott. Azota mindig elojonnek a regi emlekek regi szerelmekrol, Akosrol.. Mindenkirol. Sokat nosztalgiazok. Ez tenyleg csak Akos ota van igy, nem tudom, mi lehet az osszefugges. Aztan utana csak Csabi volt, es azota senki. Pontosabban.. akad valaki aki erdekelt. Es nem csak 1-2 napig.. Ami nalam amugyis ritka, nemhogy az elmult fel evben.. :| Meglepo volt, hogy valaki kepes szerelem nelkul is magahozkotni. Nos ennek a napokban vege lett. Lezarom magamban szep lassan, es elvarrok minden szalat, hogy soha ne fajjon ujra, mert ma, Rekanal.. O is fajt [...]

Tehat adok magamnak egy kis idot, amig osszeszedem magam, picit megerosodom, aztan belevagok, es ujrbol valtoztatok magamon. Hogy jol sul-e majd el, az kiderul.

Penteken klub. Ugy volt, elmegyek. De meggondoltam magam. Nincs minek, es nincs kivel. Maradok itthon. :) Pedig ramfert volna mar. Mindegy. Nos csak ennyit akartam.

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr352453443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása