Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

celebs.

2010.08.14. 11:54

szerző: lindcy

 Kezdeném azzal, hogy NEM vagyok sem netceleb, se semmilyen celeb. Először is, olyan, hogy 'celeb' számomra nem létezik. Mindenki egyenrangú, ember. Senki sem több, max kevesebb. Belső értékek alapján csoportosítom az embereket, és ezt tartom helyesnek. Attól, hogy valaki nagyon szép, jó a hangja, vagy épp szerepeket tud játszani, még nem több másoknál. Ha viszont valaki annyira jószívű, tisztességes és ehhez hasonló jó tulajdonságokkal bír, az igen, az feljebbvaló. Tudok ilyet. Első sorban a testvéremet tarthatnám 'celebnek' , őt szívesebben ünnepelném mint akármelyik nagynevű sztárt. Ő tényleg mások gondját előrébbvalónak tekinti a sajátjánál, ott segít ahol és akinek tud. Rossz tulajdonsága talán nincs is. Másodszor életemszerelmét tartom még istennek, hisz Ő is sokat foglalkozik mások érzéseivel. Van ezernyi jó tulajdonsága, és nem, nem azért mondom, mert szeretem. Éppen ellenkezőleg; azért szeretem, mert ennyire tökéletes. Most bárki cáfolhatja, akár Ő maga is, engem nem érdekel. Személyes tapasztalatok alapján ítélek, nem számít ki mit mond.

Aztán másodszor: igen, vannak olyan emberek, akik a neten igen elterjedtek, külsejük, stílusuk miatt, s őket celebítik. Ettől még nem celebek, mégcsak nem is netcelebek. Az átlagnál több embernek tetszenek, lépten-nyomon beléjükbotlunk, legyen szó myvip-ról, facebook-ról, napiszarról, vagy bármi más híres, vagy kevésbé ismert honlapról. Én ettől nem tartom őket nagyobb embernek. Mit tettek le az asztalra? Van pár pc-jük, hosszú, színes hajuk, extrém sminkjük, és csinosak? Ennyi lenne a celebség? Ismerjük őket? Van blogjuk, van hosszú bemutatkozójuk és a többi. Ettől nem TUDJUK kik ők, csak nézünk, de nem látunk. Mégis jónak találjuk őket. Olyat kéne istenítenünk, aki a környezetünkben van, ismerjük, nem felszínesen csupán, alaposan, kívül-belül. A lényeg az, vannak nevek, amiket ha bizonyos stíluskörökben megemlítünk, mindenki tudja, kiről beszélünk. Én nem ilyen vagyok. Engem nem ismer senki, csak olyan, akit én is ismerek, ellenben a 'netcelebekkel' akik rajongóik feléről nem is tudnak. Tehát erről ennyi a véleményem, én egy senki vagyok, nem pedig CELEB. Úristen. Tehát megköszönném, ha nem illetne ezzel a szóval senki. Kaptam már levelet is, amiben valami 12-13 éves kislány csak annyit kérdezett: Te netceleb vagy? Barátkozunk? Komolyan azért akar velem haverkodni, mert van x ezer ismerősöm vipen, és azt hiszi, én is tömegcikk vagyok a neten? Mondhatom, ebből gyönyörű barátság lett volna. :) Gratulálok.

[...]

Más. Újra az álmok, a gondolatok gyötörnek. Egyre többször érzek rá a rosszra, jóra. Amikor úgy volt, ma Miskolcra megyek, napokig rosszat álmodtam.. hát kinek mi a rossz.. Tehát minden álmomban szerepelt a sírás, és az, hogy a találkozó rosszul fog sikerülni. Utolsó nap végül megszültem: az álmom egyértelműen arról szólt, nem jön össze, halasztani kell. Így is lett. Most nem érzek semmit, nem álmodtam. Ez, ha minden igaz, azt kell, hogy jelentse: a hétfő sikeres lesz. 

Egyébként köszönöm a pozitív visszajelzéseket, örülök, hogy van, akinek tetszik a blogom. Aki hülyeségnek tartja, vagy valami negatív véleménye van erről a dologról, annak azt tudom mondani: legyen. Nekem is volt, lenéztem minden blogolót. De rájöttem, néha nagyon jó leírni, mit gondolok, és így sokan olvashatják, és véleményezhetik. Elmesélhetném MSNen is, de nem egyszerűbb 1× leírni, és közzétenni, mint válogatni állandóan msnen, kinek írjam le? Jobb így, akit nem érdekel, úgysem olvassa. És úgysem hagyom abba, amíg meg nem unom, hiába szól le bárki. Amíg 1 olvasóm is akad, addig meg főleg nem. De egyenlőre nem csak egy van.. ;)

xoxo.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr182221104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katzeryn 2010.08.17. 21:38:35

Tudod, az a szar, hogy már ezeknek a celebeknek az "ismerősei" is azt hiszik, joguk van arra, hogy beszóljanak, csak azért, mert unatkoznak és sok a szabadidejük.:/ és azt hiszik ők felsőbbrendűek, csak azért mert színes a hajuk vagy van sok ismerősük. ez tök szánalom. nekem is van pár ismerősöm, színes a hajam, és mégse szólok be senkinek, mert nem ismerem. mértvanez?

lindcy 2010.08.17. 21:49:07

fogalmam sincs, de szánalmasnak tartom. én olyannak se pofázok oknélkül, akit ismerek...

Katzeryn 2010.08.20. 13:38:42

de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-"
süti beállítások módosítása