Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

napiszarsagok.

2010.09.17. 15:20

szerző: lindcy

 Pff, Egy honapja felkerultem napisunara es csibefaszra is ezaltal. Most pedomacin csodalhatom magam, itt is ugyanaz a tema mint napisunan volt: szopos buta kurva vagyok. Vegigment rajtam nem tudom hany varos, nagykepu is vagyok stbstb. Nem ertem, aki ezeket irja mit erez?? Nem rakhatta alam magat, es bosszu, vagy WTF? konyorgom, eletemben alig akadt fiu, akivel lefekudtem volna. Akkor hol a kurvasag?? Nem adom magam akarkinek pff. Jo, persze, van, akivel szivesen lefekudnek kapcsolat nelkul is, de megsem teszem meg, pont azert, hogy ne adjak lovat a parasztsag ala. Szoktam masokat becezgetni, de az se kavaras, tehat azt sem mondhatja senki, hogy fuvel faval osszeszurom a levet. Buta vagyok... 4es atlag alatt sosem voltak a tanulmanyi eredmenyeim, pedig lassuk be, lusta diszno vagyok, es alig tanultam. Tehat tanulassal, szorgalommal siman 4,5 folotti atlagom lehetne, tehat senki ne nevezzen butanak se, foleg az olyas seggarcu szanalmak, akik meg a suranyiba meg don boscoban is bukdacsolnak. :)) Ennyi errol a velemenyem. Mas. Konyorgom, gondolkodjunk mar. Ha feltesztek egy ilyen helyre, miert lesz attol jobb nektek?? Engem ez nem erdekel, ertsetek meg, leszarom, ki hogy akar kibaszni velem. Ha lefotoztok zuhi kozben es meztelen kepet tesztek fel rolam, az sem fog erdekelni, sajat magatokat minosititek vele, nem engem. Az en csoromet csak az bassza, mikor valaki elmegy egy ilyen oldalra, es ott veri a nyalat, szid mindenkit, pedig nem is ismeri, vagy ismeri, csak a szemebe nem meri megmondani amit gondol. Ez viszont mar annyira embertelen, szanalmas dolog, hogy szegyenlem, hogy ilyen undorito allatok kozt elek. Na mindegy. Csak kozolni akartam, nyugodtan kuldhetitek a blogomra az embereket, latom en mik mennek ott. Olvassatok csak, aztan bar bejegyzes utan nyugodtan jojjenek ra az ertelmesebbek, hogy pocsekbament a lehulyezes, mert nem vagyok.:) Se mupicsa, ahogy formspringen irta egy kedves ember. ;)))

xoxo.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr682303358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ducatt 2010.09.17. 18:07:37

Ne foglalkozz ezekkel a szenny oldalakkal. Ebben élik ki magukat a kis 13-14 éves kispöcsűek.
Ha nem reagálsz, egy-két héten belül teljesen feledésbe merül, hogy valaha is felkerültél.

Citroom 2010.09.17. 18:07:37

Szerintem cuki vagy, ne foglalkozz velük. ;)
Több nem jut most eszembe. :D

lindcy 2010.09.17. 18:09:18

koszonom mindkettotoknek, aranyosak vagytok.:)) es hat, nem igazan erdekel.:)) verjek a faszukat a netes nokre,de ne ram..pff szanalmas.:S

Katzeryn 2011.05.03. 14:32:46

Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerkesztőket, biztos róluk kell majd mintázni a tökéletesség mintaszobrait. Az ilyenektől valahogy én undorodom. Amúgy az előttem lévőknek igazuk van, nem szabad ezekkel az alaptalan rágalmakkal foglalkozni, idegenek véleményét magasról le kell szarni, azok a fontosak, akikkel a mindennapjaidat töltöd, akik ténylegesen ismernek. Okos lány vagy te, tudod ezt te is :)
süti beállítások módosítása