Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

thanks.

2010.09.22. 16:43

szerző: lindcy

 Huu, szeretnem ezuton minden kedves ismerosnek, es ismeretlennek is megkoszonni, hogy felkoszontottek szulinapom alkalmabol. Igazabol, mar hetek ota vartam, de csak azert, hogy vajon kik fognak koszonteni. Kellemesen csalodtam. Olyanok is gondoltak ram, akikkel nincs kulonosebben jo viszonyom, vagy egyaltalan nem is ismerem oket. Tenyleg rettentoen jol esett, mikor hazajottem, es lattam, hogy a vartnal sokkal tobben koszontottek mind myvipen, mind facebookon. Vipen olyanoktol is kaptam levelet, akik nem is szerepelnek az ismeroseim kozott. Persze, nagyjabol 40-50 happy bd. nem sok, de en nem szamitottam 10-nel tobbre. Megkaptam almaim kabatjat, egesz tavasz ota kerestem mar, aztan vegre az enyem. Az ajakpc-m tetejet elhagytam, ami egyaltalan nem lepett meg, aztan veletlenul rabukkantam egy boltban a hasonmasara, amikor a kabatot fizettem. Meg is vettem azonnal, hisz nem akarom, hogy benojjon. Azert nem lepett meg, mert jomultkoraban elhagytam a koldokpc-mrol is, meg se talaltam, de kaptam ujat, arrol meg tegnap este hagytam el, ma reggel talaltam meg veletlenul. A fulbevalom hatulja is leesett ma, tehat szepen osszejott ez a nap. :S Minden esetre, nem volt rossz, de meg egy valami nagyon hianyzik a szulinapombol, amit talan millio koszontes es ajandek sem tudna felulmulni; hogy beszelhessek Vele vegre. :$ Aztan az egesz 17. evembol annyi, hogy itt is legyen. Hm jovo ilyenkor mar 18 leszek, aztan 19.. Es szepen lassan 25.. Kozel a hazassag, a gyerekek. A felnott kor. 'Kozel'.. Kinek mi szamit annak. Ha azt veszem figyelembe, hogy nekem nagyon hosszunak tunik az az ido, amiota elek, es meg kb feleennyi hatravan addig.. Akkor messze van. Ha viszont csak az elmult 2-3 evet nezem, ami rettento hamar elrepult, annak mar csak a ketszerese, haromszorosa van hatra addig.. Hihetetlen.. Vajon kivel elem majd meg az elkovetkezendo 10 evemet? Hogy kivel akarom, az mas. Azzal teljesen tisztaban vagyok. Hogy ugy lesz-e, az mindaddig rejtely marad. 

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr542315663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása