Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

1. bal.

2011.03.07. 19:20

szerző: lindcy

Mint ahogy igertem, tul a balon, irok.

Mint tudjatok, es volt az elso balom. Huu hat nem pont ugy alakult, mint terveztem. Szooval megismerkedtem egy sraccal, Andrissal. Elegge jo baratok lettunk, konnyen megtalaltuk a kozos hangot, bar egyikunk reszerol sem igy indult az egesz. En csak 1 artatlan kerdest akartam neki feltenni, es baratsag lett a vege..:) Orulok neki nagyon, de tenyleg. Szoval a lenyeg, hogy ugy beszeltuk meg, nala fogok bal utan aluszkalni, elotte pedig ott oltozok at, es minden egyebek. Aztan 7tol volt bal, mi 6kor lementunk meg inni egy kicsit 2 masik sraccal. Nos, a helyzet az, hogy pillanatnyilag gondolni sem birok semmifele alkohol tartalmu italra.

Hogy milyen volt a bal? Sokan kerditek. Nem a legjobb.. Mondhatnam, szamomra a leheto legrosszabb. Azt hiszem.. Sot, biztos vagyok benne, hogy szerelmes vagyok. Nem is kicsit. Ilyet utoljara Gefenel ereztem, annak pedig mar 2 es fel eve... Orulnom kellene, hisz nagyon nehezen leszek szerelmes, akkor se tul mely erzelmeket taplalok a masik irant.. Es ez most elegge mely, talan tulsagosan is az. Nem tesz boldogga, inkabb faj..

A kovetkezo kerdes az szokott lenni: tudja? Nos igen, tisztaban van vele. Mondtam mar nem egyszer, hogy rettentoen kesz vagyok tole. Rogton jon a harmadik kerdesetek: Akkor miert nem jartok?? Azert, mert keptelen vagyok olyan szintre emelni a rajongasom, hogy ezzel tonkretegyek egy hosszabb kapcsolatot. Ki vagyok en, hogy megtehessem? Igy is tul sokat hibaztam mar ez ugyben, igy visszagondolva ugy erzem, nem lett volna szabad soha kitarulkoznom elotte, elmondani azt, amit gondolok es erzek. Most talan mindenkinek konnyebb lenne; Neki is. Es szamomra csak ez szamit - hogy O minel boldogabb legyen. Ettol fuggetlenul azert nagyon jol esik, hogy nehanyan teljes mertekben mellettem allnak, es probalnak segiteni, de koszonom, nincs ra szukseg. Ha masok kellenek ahhoz, hogy O barmit is tegyen, az mar regen rossz. Vele almodok minden nap, az egesz napom rola szol, szinte csak ra tudok gondolni, ami azert olykor mar elegge tud zavarni. Szeretem. Valoban szeretem, annyira, hogy most le is mondok rola, csakhogy boldog lehessen, es megkonnyitsem a dolgat. Ez nem egyenlo azzal, hogy elfelejtem, sot! Egy szavaba kerulne, es barmit megtennek. Pfejj, undoritooo mennyire nyal erzeseket kelt bennem.. Remelem, soha nem fogja elolvasni ezt a bejegyzest. Soha!

[...] 

Huuu Nika, teged meg kell emlitenem! Igazan orulok, hogy mostanaban ilyen jora fordult a kapcsolatunk, kedvellek nagyon, de komolyan. :)) Es gyonyoru voltal a balon! :$$ Apropo, bal.. Huu mindenki kegyetlenul szep volt. :O Igaza volt egyszer egy haveromnak; a balokban minden lany gyonyoru.. Mar ertem, mirol beszelt.:))

Nos, egyenlore ennyike. Csok mindenkinek.:)

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr952719443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása