Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

onlyonepost.

2011.01.09. 14:42

szerző: lindcy

 Nos igen, 2 nap hijan egy honapja nem irtam. Ennek az oka csupan az, hogy nem igazan tartom mar fontosnak azt, hogy minden mozzanatom leirjam. Most sincs semmi fontos, amit ugy muszaj lenne leirnom, de gondoltam, elmondom, mi volt velem az elmult 1 honapban. Idorendet nem tudok tartani, elnezest. 

Nos, mivel mindig a fiukrol kerdeztek, elmondanam, hogy nem nagyon erdekelnek mostanaban. Vagy hogy is mondjam. Tartok a fiuktol, igy semmibe se elem bele magam; nem merem. Nem hiszek mar senkiben es semmiben, csakis magamban. Persze, ezen lehet valtoztatni kitartassal, oszinteseggel, meggyozessel, de nem sokaknak sikerul. Van, akit meg most is szeretek, van akit tudnek nagyon szeretni, es van sok sok olyan fiu, akik tetszenek, de a vilagon semmit nem akarok toluk baratsagon kivul. Errol nem kivanok tobbet szolni..

Aztan a baratok. Nem erzem ugy, hogy barki is tul kozel allna hozzam. Van Reka, akivel mar kb sosem beszelek, sosem talalkozok, nem foglalkozunk egymassal, de persze a baratsagunk ettol meg tart. Lett nekem egy Vikim, aki rettentoen sok dologban hasonlit ram, es en is ra. Ezt tegnap olyan szintre fejlesztettuk, hogy tovabb szerintem lehetetlen. Amikor mar minden mozdulatunk, minden szavunk, gondolatunk egyezik, az szerintem mar ragozhatatlan. Durva, meglepo, kellemes [...] Itt van tovabba Szaszi, aki korat meghazudtolo erettseggel, komolysaggal nagyon a szivembe lopta magat. Egyszeruen imadom. Sosem bant, barmit teszek. Minden mozdulatom megerti, aterzi, tudja, mit miert teszek, es nem vet meg. Ezert nagyon halas vagyok. Aztan lett valaki, aki nagyon fontossa valt, pedig nincs semmilyen melyebb kapcsolatunk, megis annyira szeretem, hogy perpill talan ot a legjobban. Sanyi, ezt neked mondtam is tegnap. Nyaron elkepzelni sem tudtam volna, hogy egyszer ennyire foglak majd szeretni. Mar-mar valamifele legjobb barat lettel szamomra, pedig soha semmi fontos dolgot nem beszelunk meg. Orulok, hogy igy alakult, remelem egyszer majd kialakul az a bensosegesebb kapcsolat is, amit szeretnek..

Tovabba a szilveszter. Szuhogyon voltam. Eskuszom rettento jo volt. De most sem utallak titeket. :) Se Napoleont, se Sanyit, se Viktort, Armandot.. egyikoket sem. Szeretlek titeket fiuk. ;) Koszonom mindannyitoknak ezt a 'felejthetetlen' (xD) bulit. :))) KK

Suli.. Szar lett a felevim, de kezdek belejonni, komolyan. Alakul a dolog, kell neki meg egy kis ido, de jovore mar sinen leszek, ugy erzem. A fizika kulonbozetim jobban sikerult, mint vartam. Megelegedtem volna a harmassal, de legbelul nagyon akartam a 4est.. Meglett. :) Buszke vagyok, anyu is buszke, Viki szinten az. A batyam is orult neki, kell ennel tobb? Nekem nem. 

Uj emberek. Sok uj arcot ismerek meg mostanaban, akar veletlenul is. Van, aki regebb ota szimpatikus, de sosem mertem fele nyitni, erre a sors ugy hozta, hogy valtanunk kellett nehany szot. (megha ez csak egyszeru bocsanatkeres volt is.) Vannak regi kapcsolatok, amik most ujra 'fellangolni' igyekeznek. Volt osztalytars, vagy ovibol csoporttars szemelyeben, esetleg egy regi 'szerelem'. Nem hittem volna soha, hogy pl. Daviddal egyszer ujra beszelni fogok. Sosem utaltam, es hianyzott a faszfejsege ( :$ XD ), de magamtol sosem kerestem volna. Hmm.. Mi mindenre jo a jegkorcsolya.. :) [ megjegyzem, orulnek ha valami baratsagfele kialakulna, mert embernek nem rossz, viszont szamomra szerelmnek pocsek.:$ Bocsi, de igyvan. :d belsore nem az en vilagom vagy. azert meg (L):). ]

Aztan szerintem roviden ennyi. Remelem semmi fontosat nem hagytam ki. :)

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr102571707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása