Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

after a long time.

2011.05.14. 18:15

szerző: lindcy

 Na helobelo. Bal ota nem is irtam. Szomoru. De valtozni probaltam, es valojaban meg mindig ott tartok, hogy nem akarom leirni azt is, mikor megyek WC-re meg ilyesmi. Nos, hogy azota mik tortentek? Sorra kibekultem azon emberek 90%-aval, akikkel rosszban voltam. Sajnos ossze is vesztem 1-2 emberrel. Peldaul Bencevel. Bar mar ezt helyre tudtam tenni, de van, akivel meg nem sikerult megbeszelnem a nezeteltereseim. Megismertem egy fiut. Eloszor szurkenek gondoltam, de ahogy megismertem egyre jobban, rajottem, hogy kozel sem olyan ertektelen, mint hittem. Sot, talan a legertekesebb ismeroseim egyike. Ugy dontottem, akarom ot. Eleinte talan o is akart engem, de egy apro baki miatt elrontottam mindent. Mar szoba se akar velem allni. A minap megkeresett a legjobb baratja, es felajanlotta a segitseget, de elutasitottam. Banom, de igy kellett lennie. Ha nem erdeklem annyira a fiut, hogy o jojjon hozzam, magatol.. akkor nem hiszem hogy mas segitsegevel tobbre mennek.:/ Talan az este folyaman rairok majd, hatha...

Az osztaly egy reszevel igen jo kapcsolatot sikerult kiepitenem, remelem sikerul osztalykirandulason a maradek emberekkel is javitanom a helyzeten. 

Nos egy ujabb ember lepett az eletembe, elvarazsol minde szavaval.. Sajnos igencsak messze lakik, de rettentoen ertekesnek es erdekesnek tartom. Bizom benne, hogy a nyar folyaman sikerul majd talalkoznom vele.

Es van itt megvalaki. Kozel lakik. Nem nagyon ismerem, es nem is fordit tul sok figyelmet ram. Idegesit, hogy bunko, hogy nem erdekli velem kapcsolatban semmi. Idegesit, mert O erdekel engem, tulsagosan is.

Kibicsaklott bokaval, terdig gipszben fekszem itthon lassan 1 hete. Tegnap volt itt Bettibaba, Leila, es Bence.:) Igazan orultem nekik, de komolyan! Mar hianyzik a suli, uugy mennek.:(((

Aztan Dvd. Ugy osszevesztunk, mint annakarendje. Szerelemkozeli allapot volt. O volt a legfontosabb ember az eletemben. Es elkurta. Hianyzik eszmeletlenul. Jo lenne csak megegyszer mellette ebredni. Ujra marciust akarok..

Megvalami. Egy fiu. A fiu! Valaki, aki szamomra mindenkinel ertekesebb. Valaki, akit sosem lattam meg, nem beszeltem vele, azt sem tudom, letezik-e.. De szeretem. A belsoje miatt rajongok erte. Neem nem szerelem, baratsag. Talan tobb, de megnevezhetetlen. Valaki, akire felnezek. Akit becsulok, es tisztelek. Valaki, akitol tanulok mindig valami ujat, emberseget, es barmit. Hasonlit valakire. A regmultban volt egy fiu. Kicsi voltam meg.. Es naiv. Atvert. Fake volt. De szerettem, szerettem a belsoje miatt, ami pont olyan, mint eze a srace.:) Minden szo, minden reakcio ra emlekeztet.:) Hianyzik.:(

Ahogy lathato ebbol a bejegyzesbol is, semmi erdekes nem tortenik velem.:) Talan csak annyi, hogy unom, amit az emberek muvelnek velem. Es masokkal is. Utalom, hogy mindig mindenki bele kell hogy pofazzon mindenbe. Senkinek semmihez nincs koze. Kavarnak jobbra-balra. Unom. Ha valamit nemtudsz rolam pontosan, KUSSOLJ! koszi.

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr872903703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása