Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

again.

2011.01.30. 15:58

szerző: lindcy

 Na, megtettem, amit igertem. Valtoztattam egy kicsit. Ugy latszik, keves volt. Nem eleg a fiuk szamara elerhetetlennek lennem, mar a haverokhoz is igy kell viszonyulnom ezentul. Ez a het oriasi csalodas volt nehany szempontbol. Ilyenkor jon ra az ember, kik azok, aki valoban megerdemlik az oszinteseget, a szeretetet. Az elmult 2-3 hetben sikerult uj kapcsolatokra is szert tennem, ezeknek igazan orulok. Orulok annak, hogy megismertem egy olyan nagyszeru es oszinte embert, mint Bence, annak, hogy sikerult tobbnyire minden nezetleteresem elsimitanom a Hamargyerekkel, hogy megismerhettem egy rettento kedves, aranyos fiut Zoli szemelyeben.. Orulok tovabba annak is, hogy FleiszUrral jo a kapcsolatom, annak, hogy Vikivel is visszazokkentunk az eredeti kerekvagasba.. Imadom azt a tudatot, hogy van 1 Petim, aki mindig minden helyzetben itt van nekem, hogy lett egy Matem (L), es vegul, de nem utolso sorban, hogy tegnap megvettem a jegyem, ami eljuttat egy TakacsNikolas-os talihoz. :D :$ Minden mast pedig leszarok. Igen, ezt fogom tenni. Most az egyszer hallgatok masokra. Anyura, Vikire, Martinra, Petire es az eszemre. Igy lesz. Nem valtozok meg senkiert. Amig letezik ember, akar csak egy is, aki szeret, addig a tobbi nem erdekel. Es egyenlore meg nem tartok itt. :)

Kicsit unom a ketszinuseget. Eloszor is, amikor egy fiu az. Ha valakit erdeklek, mondja meg. Ha meg nem, akkor hagyjon mar beken basszus. Ne udvaroljon. Ez mekkora paraszt dolog?? Aki csak dugni akar, aztugyis megtudom. Es eselytelen a dolog. Akivel meg en akarok csak ennyit, azzal tudatom. Bar nem szokott ez elofordulni, hisz nem vagyob ribanc, barmennyien is gondolnak annak. :))) A masik, amikor egy 'barat' ketszinu. Mindenkivel oszinte vagyok. Nem kell kiforgatni a szavaim. Lehetne annyi esze mindenkinek, hogy nem azt figyeli, mibe lehet belekotni, mert ugyis tudom, hogy ertik mit pofazok. Aztan.. Mivel en is oszinte vagyok, en ugyanezt elvarom masoktol. Aki ismer, tudja hogy lehet velem oszintenek lenni. Aki nem tudna, elarulok, hogy sokkal elobb megharagszom arra, aki ferdit, mint arra, aki igazatmond. Sosem haragudtam meg olyanert, ami oszinte volt. SOHA! Leszarom, ha rosszul esik, dijazom azt, hogy szivbol szolt. Emiatt nincs ebbol soha vita. Ha viszont rajovok arra, hogy szepitenek, es masnak adjak elo az eredeti valtozatot, arra nagyon be tudok pipulni. Szanalmas! 

Aztan.. Mi van meg.. Ja igen. Azt is viccesnek tartom, hogy ha valakivel bunko vagyok, mert megerdemli, akkor mindent a fejemhez vag, amit amugy nem mer. Aztan beallit mindenfele szarnak. Konyorgom, ha ennyire rossz fej vagyok, miafasznak kell szobaallni velem?? Nem kell ramnezni, koszonni se kell, se msn se fb.. Sehol nemkell tartani a kapcsolatot velem. Uristen ne higyjetek mar, hogy nem tudok meglenni 1-2 barattal... Hol kell nekem millio kamuhaver, eleg 1 igaz barat. VIKI<3PETI<3 remelem Mate, elobb utobb Te is azlehetsz.:) Nem adom fel! :'d 

Na tehat a lenyeg, ujabb valtozasok, leginkabb Vikinek es Petinek koszonhetoen. Es persze ebben hatalmas szerepe van Marcsinak is, bar sosem emlitem. De igy van. Talan o gyakorol ram legnagyobb hatast.. Igen szoval.. Innentol senki ne jojjon hisztizni, ha semmitsem tud rolam. Megerdemlitek, ti harcoltatok ki magatoknak. ;)

Ennyit akartam.:) Legyetek boldogak nelkulem, engem NEM erdekelnek a ketszinu, hazug, szanalmas emberek. Puszika.

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr102625490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása