Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

after many days.

2010.10.10. 12:41

szerző: lindcy

Nincs mirol irnom mostanaban. Probalok suliban beilleszkedni, minel tobb embert megismerni. Azt hiszem, jo iranyba haladok a cel fele. Mar nem ismeretlenek az arcok, es tenyleg nagyon jo erzes, hogy mindenhol talalok valakit, akivel legalabb koszonoviszonyban vagyok. Nem tudom elerhetem-e azt, es ha igen, mikor, amit a serenyiben; minimum a fel sulival koszonoviszonyban voltam. Csak hat kb 600 embert nem konnyu megismerni, foleg nem 1-2 honap alatt. De nem adom fel. Nagyon jo itt. Az emberek is sokban masabbak, a tanarok meg foleg. Sokszor adodik problemam, kisebb osszetuzesek, rossz jegyek, de azon vagyok hogy mindezeket kijavitsam...

Tovabba.. Sikerult megismernem valakit, akirol meg regebben azt hittem, ismerem, de ugye ez nem igy volt. Ez elegge hosszu sztori, bele sem kezdek, a lenyeg: most ismerkedek vele. Valoban Vele. Es ez nagyon jo. Szimpatikus, erdekes. Elvalik mi lesz.

De nem o az egyetlen, akit megismerhettem. Ott volt nekem Deni, es Bunom is, akiket meg akartam ismerni regota, es sikerult is. Mar csak Korti maradt, de ez is alakulgat. :$$ 

Aztan Akos.. Nem tudom, miujsag. Igazsag szerint kezdem ezt is feladni. Ahogy szoktam. Talan nem kene. Nem direkt. Csak jon.. :/

Aztan penteken avatas volt, majd klub. Huu nagyon jo volt. :$ Szetbuliztam az agyam. Igaz, mindezek elott a rendorok fel Barcikan keresztul uldoztek minket, de amugy jo volt. :D Mindenki ott volt, aki szamitott. Reka, Viki, Nanu.. Beccel, Leilaval es a tobbiekkel is talalkoztam, de nem veluk buliztam. Ott voltak az Alvegi fiukak, Laci, Ricsi, David.. Aj rengetegen, akikkel jotbuliztam. Masoknak is jo volt a buli, kb. televolt rokazva a suli.. Na mindegy. Aztan tegnap Miskolcon voltam Vikivel es Nanuval. Jovolt. Minden jo. Nem bantam meg, hogy atmentem. Eletem talan eddigi legjobb dontese volt. :)

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr592359806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása