Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

new pc.

2010.09.16. 19:53

szerző: lindcy

 Huuu na eloszor is jo hir: megcsinalta nekem anyu az ajakpiercingem. Nem szamit, ki mit gondol, nekem bejon nagyon.:))

Miskolcon vettem. Ahogy alltam a buszmegalloban, vartam a hazabuszt, eszembejutottak a regi emlekek. Amikor Csabival voltam ott.. Meg regebben Davidek.. Mindegy. Lenyeg, nezelodtem, ismeros arc jon felem.. Elmegy mellettem. Utanapillantok, o is utanam. Elmosolyodunk.. A picsaba, Milan azonnal gyere vissza.. Igen. Az a Milan, aki ott volt velunk augusztus 16-an. Beszelgettem vele, kertem, meseljen el mindent, mi volt ez a Csabis ugy. Azt mondta, fogalma sincs, mar nem erdekli ot Csabi, mert kihasznalta. Aztan elkertem az msnjet amikor jott a buszom, mert hat en imadtam ot, ahogy azt regebben leirtam. Csak azt hittem, o is olyan, mint Csabi. Kiderult, hogy nem, o tenyleg jo ember, aldozat volt o is. Sokkal okosabb mondjuk nem lettem. Annyival esetleg, hogy talan csak meg akart dugni Csabi. De.. Hat mindegy. Buszon elegge rosszul ereztem magam emiatt, sirogorcs kerulgetett de.. Nem. Akosra gondoltam, tudtam, O segiteni fog nekem. Hazajottem, megcsinaltak a netemet, a regi geprol a cuccaim lementettek.. Kozben beszeltem Vele, es.. Koszonom, hogy megteszed ezt ertem. Sajnalom, hogy proballak kicsit megvaltoztatni, de fontossa kezdessz valni, es nem szeretnek bizonytalankodni allandoan. Tenyleg, eszmeletlenul halas vagyok, hogy ennyire figyelmes vagy, es ennyi mindent megteszel. : $

Igen. Most meg minden szep es jo, ahogy annak idejen Csabival is jol indult minden, azt hittem, o mas, o a legjobb. Erre kiderul, hogy kihasznal masokat, hazug a vegtelensegig, es nincs 1 csepp emberseg se benne. Most Akosnal erzem a sok jot. De mar nem merem azt mondani, hogy O TENYLEG jobb. Mert mivan, ha nem?! (en persze bizok meg benne, hiszek neki.) Mar nagyon felek a csalodastol. Kiderul mi lesz. Csak ennyit akartam...

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr222301406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása