Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

EZMIEZ??

2010.09.15. 17:34

szerző: lindcy

 Mi van? Mindenki ellenem van, vagy miujsag? Eloszor beolt egyik exem, 2 perc mulva a masik kuld el a halal faszara, mert nem akarok vele talalkozni, utana megvadolnak, hogy azert akarok megismerni egy fiut, hogy hirnevet es ismertseget szerezzek altala.. Es ha ez nem eleg, most meg David is leoltott, hogy O nekem csak potlek. Hat komolyan, nem ertem mi baja mindenkinek pont velem pont most. Meg csak nem is szoltam egyetlen rossz szot sem egyikojukhoz sem, erre.. 

Utalom, ha valaki azert hisztizik, amirol nem en tehetek. Miert engem bant Akos azert, mert nem akarom latni? Szakitott, elvarta h en tegyek helyre mindent, ugorjak minden szavara.. Elobb kellene gondolkodni, azutan cselekedni. Adi.. Hat nemtudom ki kavar mar megint, de itt van nalam a karkoto, hordom is neha. David meg.. Uristen, kezd cserbenhagyni az emberismero kepessegem?? Mar felreismerek mindenkit? Eloszor Durex. Azt hiszem, milyen aranyos, full oszinte ember, erre atvag, tonkretesz. Majd a Hamargyerek. Azt hiszem, o mas, o boldogga fog tenni, feledteti Csabit. Ehelyett o is jatszik velem egy sort, nem tud megdugni, fakepnelhagyom mert megbant, es hirtelen kiszeret belolem. Teljesen logikus, de tenyleg. Utana meg oltogat is msnen. Most pedig David. Azt hittem, nala kulonlegesebb, ertekesebb ember nem letezik a vilagon. Nem nyal, nem ajuldozik, megmondja mizu. Aztan most harapofogoval kell azt is kiszedni belole, hogy haragszik ram. Magatol nem is mondana, dehogyis. Hogy miert, azt konkretan nem arulta el, csak hogy potlek szamomra. Nem. Nekem ilyen nincs. 

Nem ismerkedek ossze valakivel csak azert, hogy altala elonyokben reszesuljek, megismerjek uj embereket. Kapott dolgokat nem adok tovabb senkinek, meg akkor sem, ha uzennek, hogy az mondta, akitol kaptam. Csak annak adom, aki nekem adta. Es nem fogok valakit disznek felvenni msnre, ritka amikor felveszek egy embert. Annak oka van. Volt is hatalmas szimpatia. De mindig csalt a megerzes. Nem ertem, hogy tortenhetett ez meg. Ahogy azt sem, miert. Mar csak az hianyzik a mai napombol, hogy Akossal nis alaposan osszebalhezzak, mint tegnap. Szerencsere kibekultunk, de nem tudom, meddig fog menni a jo viszony. Nem tudom, vajon vegre ugy alakul-e minden, ahogy szeretnem, vagy egy ujabb csalodas lesz O is?! Egy a lenyeg: nem szeretnek ma meg vele is problemazni. A tobbiekkel sem akartam, nem tudom miert esett ma nekem mindenki. De nyugodtan lehet meg jonni, elviselek mostmar akarkit. Jo, Deni nem kellene hogy nekem essen ujra mint multkor. :'D (tocsfejukem.:)) Hat ennyi.

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr472298516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása