Augusztus óta.

Papp Melinda Erika. 1993.09.22. Putnok. Ne net alapján akarj ítélkezni felettem. Nem olyan vagyok, mint amilyennek itt 'látsz'. Sokan belebuktak már. Kevesek jönnek csak rá, milyen is vagyok valójában. Azzal jössz, a netes ismerkedés hülyeség, itt nem lehet megismerni senkit, mégis ez alapján válogatsz embereket magad köré, személyesen esélyt se adsz rá, hogy megismerd őket. Tehát nem érdekel, az itt leírtak alapján minek fogsz gondolni; nagyképűnek, egy faszkalapnak vagy bármi más negatívum. Ez csak szöveg, tett nélkül... Ha gondolod, felvehetsz msn-re: lindcy_doll@hellokitty.com Van még továbbá: myVIP Facebook iWiW DonnaLight és más ilyen közösségi portálon is fent vagyok, de nem nagyon használom. Az alábbi Twitter és Formspring linkek segitségével is felveheted velem a kapcsolatot, kérdezhetsz. xoxo.

Friss topikok

  • Katzeryn: Mindezt nagyon szépen megfogalmaztad, szépen összeraktad ezt a bejegyzést, és nagyjából egyet érte... (2011.05.03. 14:32) all-we-need-is..
  • Katzeryn: Amúgy ezt én se értem, mi értelme van az ilyen szenny oldalaknak, olyan szívesen megnézném a szerk... (2011.05.03. 14:32) napiszarsagok.
  • Katzeryn: Ez facebookon volt kiirva pl. a noise night life üzenőfalára, azóta moderálták. Amúgy meg én is tu... (2011.05.03. 13:53) noisenightlife-tragedia.
  • lindcy: köszi akka, megjött ittis a komid. de már vipen válaszoltam. szal..ittmár ujra nemirom le. sajnálo... (2010.09.07. 19:01) first day at seg.
  • Katzeryn: de látod, sajnos vannak, akik idáig süllyednek. :/ -.-" (2010.08.20. 13:38) celebs.

nothing else.

2010.09.14. 22:16

szerző: lindcy

 Eees ennyi. Veglegesen is feladtam. Mindent amiert valaha kuzdottem es akartam, azokat az almokat, elveket a mai nappal feladom. Vagy tul sokat akarok, vagy nem elegge, mivel semmi sem alakul ugy, ahogy eltervezem. Azt akartam, hogy az uj osztaly tokeltes legyen, szeressen mindenki, legyen egyetertes.. De hat vannak, akik eselyt sem adnak. A tobbiek azt mondjak, ido kell. Es valoban, lehet ebben valaki, hisz nagyon lassan de egyre tobb emberrel elszek joban az osztalybol. Komolyan senkivel nincs bajom, csak van, akivel kozos az unszimpatia, amit ki lehetne kuszobolni egy kis beszelgetessel, csak meg nem szantam ra magam. Elterveztem, elfelejtek minden eddigi szerelmet, csalodast. Leghamarabb Csabit. Beszeltem a baratnojevel, es ugy latom.. Nem sok mindent veszitettem vele, max csak idot. Azert, szegeny lanyt sajnalom, hogy vakabb(!?) mint en, es o meg ad neki eselyt.. Pedig mennyire megerdemelne, hogy ket szek koze essen.. Na mindegy. Meseltem, van, aki a helyebe tudna lepni. Hat, lehet, hogy megsem. Rengeteg a kozos. Hasonloan gondolkodunk sok dologrol, de a legfontosabb dolgokban tulsagosan elterunk. Az ellentetek vonzzak egymast, nem? Akkor miert erzem ugy, hogy egyre inkabb taszit el magatol? Hiaba valik ezzel egyutt egyre fontosabba, hiaba tetszik naprol napra jobban, hiaba erzem mar a hianyat gyakran.. Nem enged magahoz kozelebb. Vagy csak en nem akarok kozelebb lenni hozza? Lehet, hogy vedekezek ellene? Erzem legbelul, hogy kepes lenne jobb lenni meg Csabinal is elobb-utobb, es ezert tartom tavol magam tole, csak annyira tulzasbaviszem, hogy ezzel elkurom az egeszet? 

Diakigazgatosdi. Terveztem, hogy nagyreszt veszek ki belole, de nem tudok. Ok mindent elinteznek, en pedig sajnos sokak izlesevel nem vagyok meg tisztaban, nem tudom, kinek mi tetszene. Tehat errol is letettem, csinalom, amit mondanak. 

Roli, azt mondod, pesszimista vagyok? Nem. Csak az egykor fullpozitiv, eletvidam csajbol egyre inkabb kiszivtak minden eletkedvet, es mar nem remenykedem. Nincsenek almaim. Elvettek tolem minden bizalmat, minden akaraterot. Lepten-nyomon atvertek, hulyet csinaltak belolem, kihasznaltak a joszivusegem, naivsagom, szeretni tudasom. Es egyebek. Egy ideig kuzdottem sokmindenert. De mar nem megy tovabb. Nem kuzdok tobbe. Se baratokert, se azert, hogy szeressenek, azert se, hogy megismerjem azt, aki szimpi, es fiukert foleg nem. Sohatobbet. Ha valakinek szamitok majd, meg fogja ezt erteni, es kuzd helyettem is. Var majd ram, amig kell, ujra felepit bennem mindent; bizni es szeretni tudast, akaraterot es a tobbit. Ha valaki nem teszi meg ezeket, azert felesleges is lenne barmit tenni, idegeskedni. Legyen ez barki, pasi, lany, haver, barat, akarki. En lemondtam mindenrol. 

xoxo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lindcy.blog.hu/api/trackback/id/tr212296922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása